30 nov - 2 dec

Helgen har bara flygit fram.
Känns som att den just börjat när den tog slut.
Men det måste i alla fall betytt att det var en bra helg.

Ca.16.25 gick bussen från Skellefteå busstation mot Luleå busstation.
Jag och Tina satt då på den busssen om ni inte riktigt förstått det.
När vi så anlände till Luleå så gick vi först in på smedjan, och vem träffar man där om inte Maria?
Det var lite småskojsigt måste jag säga.
Sedan så gick vi till Max och tog oss ett skrov var.

Ca.20.30 kanske klockan var när vi sen anlände till min kusins hus. Moster och morbror var borta för tillfället, men som tur var så hade vi ju Oskar som var hemma. Fick lyssna på lite musik och prata med honom.
Sedan så blev det film och serier till 04.00 (Bröderna Lejonhjärta och Twin Peaks)



Vaknade kring 10.30, men klockan hann väl bli kring 11.30 - 12.00 innan vi steg upp.
For in till stan kring 13.20 och gick runt lite och kollade. Får bli mer nästa gång ;P
Sedan så är det ju ett måste att gå på fik när man är i Luleå. Denna gång blev det Take Away.
Om vi endå hade ett sådant mysigt ställe här i Ske-å.

I alla fall så tog vi bussen hem till Oskar kring kanske fyratiden, och när vi kom fram så började vi se filmen "Livet är Underbart". Älskar den filmen. Hann dock inte se klart den, men jag har sett den förr så kan ju endå slutet. Tina däremot måste få se klart den någon dag! Jag tror förövrigt att jag har den hemma, bror nämnde något om det när jag kom hem!

18.55 gick bussen hem mot Ske-å och kring 21.15 var vi inne i stan.

Resten av kvällen spenderade vi med Erik, Erik och Friddo.
Såg Mean Girls och pratade lite smått.
01.30 = Godnatt

Söndagen blev mindre händelserik. Kortfattat så såg den ut såhär:

*Vaknade 12.20
*Satt vid datorn och arbetade på Flash (Ordet som förföljer en)
*Åt middag
*Gjorde efterrätt (Chokladmousse)
*Åt Chokladmoussen (riktigt god! Hemmagjord och allt. inget pulver här inte)
*Såg Van Veeteren
*Sovdags kring 00.30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0