9 december

Julen bara flyger fram och jag har inte ens kommit mig till stan. Men imorgon ska jag in, så får se om jag hittar något då. Har i alla fall börjat få mig några idéer om vad jag ska ge bort.

Helgen har bara varit seeeeg. I korta drag har den sett ut såhär:

Fredagkväll: Trevligt med bror, hans tjej och två av deras kompisar (dagen som inte var dryg)

Lördag: 09.00 - 13.00 Jobb
13.30 - 17.30 uggla framför datorn och arbeta på
18.00 - 00.00 jobb
01.00 sova

Söndag: 09.00 - 13.00 jobb
13.20 - 14.00 duscha och äta
14.15 - ca.15.10 sång på nordanå + kolla på dans
Resten av dagen: Äta med faster,far och mor,plugga och kolla på youtube

Yey, vilken underbar helg....NOT!





Detta är från veckans bakning av pepparkakor.

Bild 1: Det går i hejdundrans fart att baka. gräddningen går fort
Bild 2: Glögg är något som hör julen till!
Bild 3: Anton och Emelie är för söta! Vad gör man inte när man är kär va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0