17 november

Arbetet gick bara fint, lyckades dock med att få översvämning när jag gjorde fromage. Men så går det ibland.
Sedan hade jag 50 min på mig att cykla hem, äta, duscha och cykla till ladan. Kom fem min efter den bestämda tiden. Bra gjort av mig tycker jag.

AIK förlorar mot djurgården med 4 - 3. Vilken skit säger jag bara! Värdelös tredje period.

Sedan middag hos Olssons och nu sitter jag hemma och ska se en kortare film, sedan sova. Blir ju arbete imorgon igen.



Var är dem dagar då vi alltid ringde varandra och var med varandra? Jag saknar dem!
Om det hänt något eller om vi bara kände för att pratade så ringde vi! Jag saknar det! Jag saknar att vara med dig!
Förstå det!



Kommentarer
Postat av: Amdy

.... förlåt

2007-11-18 @ 12:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0