29 november

Tror aldrig att en håltimme har gått så fort som idag. Först skickad jag och Tina ett mail till Jan banan, och vi ska åka till Afrika. I alla fall som det ser ut just nu :D Sen så sjöng vi ju singstar i ett klassrum och då rann tiden iväg. Och det vinnande laget var ju då laget med den röda micken! :D Vi är bäst!


Sen så kommer man hem och väggen är borta för tid och evighet. Blir nog riktigt snyggt när vi fått nytt golv, tapetserat om, fixat med kablarna och täckt dem råda balkarna i taket :D

Än så länge ser det ut såhär:


jag fick ju även en skön fåtölj i rummet genom att dem inte ville att den skulle stå ute i dammet medans dem jobbade på.

Kommentarer
Postat av: t

schnögga sladdar ;)

2007-11-29 @ 18:41:51
Postat av: sara

Ojaa, jag tipsade mor och far om att vi skulle pryda dem med ljusslingor, men dem tyckte dock inte det. Dem röstade på att ta bort dem istället :P

2007-11-29 @ 20:52:34
URL: http://sara04.blogg.se
Postat av: Siri

Jag förde oss till seger. Singstar för evigt i mitt hjärta ;)

2007-12-01 @ 16:01:40
URL: http://sirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0