7 november

Haft engelskaprov idag. Får hoppas att det gick bra.
Fick i alla fall riktigt bra omdömme på muntliga upggiften vi hade,
vilket gjorde mig väldigt glad!

Sen så såg man film med mor ikväll,
"The way she moves"
Var väldigt mycket dans i den filmen och jag blev så otroligt sugen på att dansa salsa!
Synd bara att man inte kan dansa den dansen.
Får nog tvinga William att lära mig!



På fredag blir det förhoppningsvis att umgås med gänget och äta pizza och ha allmänt trevligt.
Sen så blir det att vara med Tina hela lördagen och fota och sedan kanske filmkväll på kvällen.



Tina plockar fram mobilen och säger att Sara ska sjunga en låt och sedan se om mobilen kan lista ut vilken låt det är. Sara börjar sjunga "Bamse och lillekutt....."
Vi sitter och väntar på att den ska hitta åt låten.

Resultat:

Låttitel: Mariage
Artist: Edith Piaf

Jag måste vara väldigt begåvad som får bamse och lilleskutt att låta som en Edith Piaf låt. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0