Lever gör man



Nu var det ett tag sedan man uppdaterade här känner jag, jag har verkligen inte orkat med det om jag ska vara ärlig.
Men mycket har jag gjort sen senast. Har inte blivit mest sömn denna vecka, utan det har blivit sena nätter och tidiga mornar. Tina och jag har badat i falkan sent på kvällen, vi har plankat oss in hos John och varit där, vi har grillat i falkan (natten som var) med folk, vi har varit hemma hos mig och sett film, tjollrat och mycket, mycket mer. Tänkte inte gå in så mycket på allt jag gjort p.g.a. att ni aldrig kommer orka läsa allt. Men lite att göra har jag då inte haft.

Jag har ju även hunnit med att jobba mitt i all denna röra, men jag trivs, jag trivs med livet.

Idag har jag mest bara tagit det lugnt och sett film, suttit ute och lyssnat på musik på balkongen, plockat hallon och nu väntar jag på att, hör och häpna, Tina ska komma hit. Något som inte alls händer ofta. haha

Lev och må gott folk, styr inte över livet, livet styr dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0