Violin och melodi..

image189


Tror inte att jag gjort något vettigt sen jag kom hem. Sitter nu och väntar på att Tina ska syka upp och lyssnar på lite musik som jag hittat på Purevolume. Finns guldkorn att hitta där, kanske hittar du också en favorit där, vem vet?

Har man städat rummet? Nej, man har ju inte det, men det borde göras snart tycker jag. Man säger att man ska hålla undan sina grejer varje gång man städat så att man slipper göra det många gånger, men lika fullt så blir det stökigt och löftet till sig själv har man svikit.

Fiolen ni ser på bilden är förövrigt Till Salu, så om ni känner någon som är intresserad av en fiol så finns den i mitt hus. Bara att höra av sig. Den är i prima skick och mycket bra fiol med fin klang. Jag har tyvärr slutat spela p.g.a. andra intressen som går före mitt spelande.

Nu ska jag vandra, Maja och Tina är påväg hit, så det är dags att ta på sig lite andra kläder. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0