Attackerad av fågel


Äntligen har jag fått sätta mig ner i lugn och ro. Har gått väldigt bra på jobbet idag, men blev deprimerad över att det var så bra väder, och jag var tvungen att stå inne och jobba i ett varmt kök med buller och bång. Men, men får ju pengar i alla fall.

Fick förresten ett besök på lunchen som jag kanske inte blev gladas av p.g.a. att det förstörde min lugna och sköna lunchrast. Jag satt ute och njöt av solen, tänkte att det var skönt att få sola lite under den timme jag har lunch, dock hann jag inte sitta ute mer än ca.25 min då mitt besök dök upp, nämligen en fågel som kände för att flyga in i matsalen för att sedan flyga rakt in i köket! Så jag fick spenadera ca. 20 - 25 min på att försöka få ut den nedra fågeln. Dessutom ville den attackera mig om vartannat. Jag lyckades få ut den genom att den jagade mig enda tills dess att jag svängde ut genom en ytterdörr!! Urs på den fågeln säger jag bara! Inte bara förstör min lunch genom att flyga in i köket, nä, den ska attackera mig också när jag ska försöka hjälpa den ut i vida världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0