3 minuter



Sätt igång denna video
Blunda
Föreställ dig att du sitter i ett rum med släckta lampor
tända ljus
och denna sorts musik

Luta dig bak och ta ett djupt andetag
Vad ser du framför dig?

Ta dig tid att tänka på hur du andas
och känna lugnet
och se en bild framför dig


När ni har gjort det, så vet ni exakt vad jag gjorde för bara någon minut sedan.
Jag tog mig dessa tre minuter och lugnet kom direkt.
Mitt rum är mörkt med tända ljus, och denna sorts musik spelas ur mina högtalare.
Njut!

Vad ser du framför dig?

Kommentarer
Postat av: fröken elin

nej det klart. men kul att hålla på med mat:D jag är världens matälskare:)



å så mysigt! så du bor på landet typ? här där jag bor kallas det "på landet mitt i stan" haha, jättenära gbg och det finns en liten bondgård på ett ställe, därför är det landet:P



ja, det är en gammal tommy-going:D



2008-05-08 @ 23:18:57
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: fröken elin

jaha! låter som en spännande stad:D

aa jag vet det är katastrof för jag äter choklad varje dag! men nu i helgen fuskar jag!



vet inte om jag vågar trycka på vidon, kommer det en grej som ska skrämma en helt plötsligt?:P

2008-05-09 @ 13:28:14
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: fröken elin

haha ok:)



ja jag vet! det är alltid så, varför kan man inte fastna för typ rötter och sånt?:P



aa ok då kanske jag ska våga trycka:D flickan och kråkan, aldrig hört talas om!

2008-05-09 @ 15:41:55
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0