Från nyans till färg!


Idag har jag varit duktig och shoppat på stan. Jag är ju inget stort fan av att shoppa, men idag så lyckades jag bra tycker jag utan att bli less. Sen så köper jag mest neutrala färger på kläder så som svart, vit, naturgrön o.s.v. men idag köpte jag faktiskt en tunika/klänning och en t-shirt som var röda, linne som var orange/vitt, vit blus och ett blå/vitt linne. Men andra ord inget dystert alls. Stor applåd till mig känner jag!

Imorgon börjar jag klockan 10.00 då jag ska befinna mig i kyrkan för att öva lite sång och efter det är det film som gäller. Började se Shakespeare in Love på svenskan idag och ska se klart den imorgon på engelskan.

Nu är det fika och mys som gäller.

Kommentarer
Postat av: fröken elin

ojdå va mysigt:D där har jag aldrig varit. men vill gärna åka. italien mmm

2008-05-28 @ 22:40:49
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0