Heartattack

Dag börjar närma sig kväll. Har haft en lugn skoldag där det var spanska, digitalt skapande och engelska på schemat. spanskan var väl den ända seriösa lektionen om man säger så. På digitalt skapande förbereder vi för en liten utställning och på engelskan så såg vi Lejonkungen.

När jag så slutade 13.05 så cyklade jag hem för att sedan ta en liten joggningstur runt broarna.

Nu sitter jag bara här och lyssnar på skön musik och ska snart orka mig till att räkna lite matte. Har ju nationella provet imorgon.

Chefen ringde dessutom alldeles nyss och började prata sommarjobb, och det står mellan 3 ställen. Jag håller tummarna för ett speciellt ställe p.g.a. att jag jobbat där förr. Ett av dom andra platserna har jag varit på men inte jobbat mer än som extraresurs och på det andra om dom platserna jag inte vill vara på är ett ställe jag aldrig någonsin varit på. Vet inte ens var det ligger. Ring nu Olov och be om att få jobba på Anderstorps kök!! Jag vill att du räddar mig!


Kommentarer
Postat av: fröken elin

ok:D men vart börjar han cykla? vad är det för rutt liksom?



jaaaa jag längtar så mycket till att bada ute. men skönt att simma inne med:D

2008-05-20 @ 19:53:19
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0