Regnet mot rutan och drömmar som flyger runt


Kvällen börjar lida mot sitt slut och det är dags att sussa lite så att man orkar med morgondagen.
Regnet slår mot fönsterrutan just nu och vädret imorgon såg inte ut att bli allt för bra, men tror vi skulle klara oss från regn i alla fall. Just nu känner jag dock för att sitta i stugan, höra regnet mot fönsterrutan, se en film och sedan bara ligga och prata med någon nära vän. Låter det inte underbart mysigt? På det  måste man ju också ha släckta lampor och tända ljus för att få den ultimata mysfaktorn.

Nä, nu ska jag lägga mig i sängen och drömma mig dit för att sedan vakna till något helt annat.

Kommentarer
Postat av: fröken elin

va bra!:D hur nyttig är du då?

mm jag tänkte gå å simma idag. men det blev så sent:P kolla va lat jag är haha

2008-05-12 @ 14:40:42
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0