Tre veckor



dag har vädret verkligen varit allt från A till Ö. När jag slutade skolan så regnade det, sedan efter att jag suttit och kollat på Grey's Anatomy ett tag så haglade det som bara den och nu är himlen blå och solen lyser svagt på taken. Blåsten som var så stark under dagen har nu avtagit och det ser hur skönt som hellst ut att fara och springa. Kan inte fatta att klockan snart är tio. Märker att vi är påväg mot sommartider om man tänker så, annars om man kollar på värme och väder så kan jag väl inte riktigt påstå att det känns som sommar. Men, det är tre veckor kvar att slita, sedan är det leva livet som gäller och ladda om batterierna inför sista året på gymnsiet.

Jag hoppas verkligen att vi får en varm och solig sommar så man får sig någon färg. Annars så har jag förhoppningsvis vädret med mig när vi far till Turkiet i mitten av juli.

Kommentarer
Postat av: fröken elin

ja bada ute är så skönt! längtar tills att åka å ta kvällsdopp när det blir varmare:) nja..alltså om jag får välja på allt i världen så skulle nog löpning vara det sista. jag orkar itne springa mer än 20 meter sen är jag helt slut:P haha

2008-05-13 @ 23:50:06
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0