Walk in the sun



Skoldagen har varit riktigt lugn och när jag kom hem så tog jag och mor en promenad i det vackra vädret.
Efter det att vi gått en runda så tog jag en löparrunda. Flåset var med mig idag och jag kunde lätt ha sprungit ett till varv. Väder har faktiskt en stor roll när det gäller att fara ut och springa. Idag var det lagomt varmt, ingen blåst och solen sken, därmed hur lätt som hellst att springa och inte tappa orken.

När jag så kommit hem och duschat så tog jag på mig en kjol som jag fått av min mamma för ca. ett år sedan, och när hon såg att jag hade den tog hon fram tre till kjolar som hon haft när hon var ung, och dom passade perfekt.
Sen är mamma så snäll att hon säger att jag får dom p.g.a. att dom är för små för henne.
Nu är det bara för mig att börja använda kjol mer än jag gör i dagsläget.

David och Mickis är nu också hemma i Sverige efter en vecka i Tunisien. Ska bli trevligt att träffa dom och höra hur dom haft det i Afrika.

Sen är det snart dags för mig, mamma, mormor och moster att åka ner till Stockholm för att bara roa oss och komma undan från Skellefteå ett tag. Blir dock först nationellt prov i engelska imorgon, men efter det så är det bara lugnt och skönt tills på måndag.

Kommentarer
Postat av: fröken elin

jaa fast när man väl kommit i vattnet och plaskar runt så blir det lite varmare tillslut:D



aaok kan förstå det. men jag skippar nog det ändå:P kör med att gå istället!

2008-05-14 @ 22:37:30
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0