Go me!

Måste säga att även jag lyckas ibland med att göra god mat. Testade idag ett nytt recept på linssoppa, och måste säga att den blev otroligt god! High five på den ni! Den ska göras fler gånger, och lätt är den att göra också, och nyttig. Jag känner att detta är en bra start på en nyttigare framtid, haha, skämt åsido, men är i alla fall på rätt väg. Har klarat mig från detta småätande idag, så ni ska nog se att jag ska lyckas komma bort från den onda cirkeln av onyttigheter och småätande. Nu är det soppa, annan bra mat. hembakat bröd och frukt som gäller. Sen har ingen sagt att man får unna sig någon godsak någon gång, det är nyttigt det med, om inte annat för själen.

Sen så intar mina löparskor sin entré i detta landet på söndag, och när de landat i mina händer, då ska ni få se på andra bullar, då ska Sara försöka sig på att komma sig framåt i snabbare takt än gångfart, och med den stora bollen i mitt rum ska jag sätta fart med träning som man brukar kalla pilates!



Och för er som inte vet, en sådan ska jag köpa! Det är mitt mål!
Ser ni inte vilken charm de har? Gammalt är gott, så länge det inte handlar om mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0