Hmm.....It's a pity

Att man kan känna sig så trött ibland, tror lite att det är min störda nattsömn som spelar in.

Idag har jag mest städat och varit ut en sväng här i Clapham, och jag tror jag har för mycket tid att tänka på saker och ting. När jag stod vid rödljuset och väntade på grön gubbe så började jag bl.a. tänka på varför alla ska ha så bråttom över gatan. Jag menar, är det verkligen så jobbigt att stå i ca. 10-20 sekunder och vänta på att man ska få gå? Ser bevisligen så ut, istället ska alla hoppa mellan bilarna och hoppas på att de inte ska bli påkörda, allt för att komma över så fort som möjligt. Det roliga är ju också att direkt man fått grön gubbe och går över gatan så kommer man ändå ikapp alla de där människorna som hade så bråttom över, då kan det väl inte vara ha bråttom egentligen? Är det att stå stilla som är så jobbigt? Vad vet jag?!

Kvällen spenderas i alla fall på rummet, som så många andra kvällar, börjar bli rätt rastlös.
Jag har aldrig varit så tyst som jag har varit här tror jag, jag menar, jag sitter ju inte så gärna och pratar med mig själv, haha. Och sången vet jag inte var den försvunnit, har i alla fall inte blivit så mycket som det brukar vara hemma. It's a pity! Man brukar ju kunna utvecklas och så när man åker iväg såhär, men detta ogillas mycket! Aja, ska nog kunna ändras på, bara man går in med bra inställning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0