In a minute

Haha, är just nu två mycket söta barn på besök här!
De lekte med lite vatten på toan och jag sa då åt dem att vara försiktiga och inte spilla på golvet, någon minut senare hör jag

"Oh nooo Tara, you spilled on the floor, you're nanny said not to to that. We got to clean it up"
"Ooh, Yeah, in a minute"
"But Tara, please can we go to your room now?"
"Yeah, in a minute"
"Can I go to your room now?"
"In a minute"

Hon gillar verkligen att säga 'In a minute'
Och sedan så måste jag säga att de har väldigt söt engelska tjejerna som är här, väldigt ren och brittisk :P
Sen verkar de väldigt lugna och snälla av sig.

Vad har jag annars för mig för tillfället? Mitt svar skulle vara: Nada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0