Kvalitet i Sverige

Så var även denna dag över, dagarna går verkligen olika snabbt, men sista veckan har faktiskt flytigt på riktigt bra och känns som att helgen snart är här igen, får hoppas detta håller i sig.

Börjar nu se fram emot att April ska komma, för då får jag med största sannolikhet finbesök två gånger om, helt okej enligt mig!

Hur ser denna helg ut att bli då? Ja, som det ser ut nu så blir det ingen barnvakt för mig, sen på lördag ska de åka iväg och bo hos någon kompis en natt och jag bor då själv en natt, men då kanske Madde joinar mig och vi myser med film och prat och har en liten sleepover, ska bara checka med Pea att det går bra att hon sover här.




En av Peas vänner frågade mig idag var jag köpt mina tights och jag sa då att jag köpt dem hemma i Sverige, får då som svar "Jaha, typiskt, man ska alltså behöva åka till Sverige för att hitta snygga tights med bra kvalitet" haha. Tyckte det lät rätt skönt med tanke på att man typ kan hitta allt i denna stad, men Go Sverige!

Kommentarer
Postat av: ellen~

Jaa det hörde jag också fast när jag var i Usa, Sverige har jättebra kvalite på kläder!

2010-02-03 @ 18:00:54
URL: http://yubaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0