Silence

Gårdagskvällen var mycket trevlig. Jag, Madde och Miriam åkte in till stan och letade efter en bar/pub och hittade ett trevligt ställe där vi satte oss ner och drack en dryck och pratade tills dess att de stängde och vi gick och åt innan vi drog oss hemåt. Madde sov då över här inatt och vi pratade ett rätt bra tag innan vi somnade in för natten.

När jag vaknade idag så var min röst inte mycket bättre, och idag har det hållt i sig, så jag har nu köpt honung och ingefära som är mina vänner ikväll, så typiskt att förlora rösten men må bra i övrigt. Känner mig pigg och så, men rösten vill inte vara på min sida.

Ikväll blir det iaf att sitta vid tv:n och vara helt tyst, dricka mitt honungsvatten med ingefära och hoppas på bättre tider imorgon, och inte att jag blir sämre, vill verkligen inte bli sjuk. Jag vill ju vara frisk, kunna fara ut och springa och göra saker, aja, vi får hoppas det känns bättre imorgon i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0