Smells goooood

Gjorde klart degen för frukostbröd igår och gräddar dem just nu, luktar i alla fall gott, sen får vi hoppas att de smakar lika bra, senare idag ska jag gå till affären och se om jag kan hitta vanligt mjöl och sedan ska jag ge mig på att göra semlor.

Morgonens frukost består av Finncrisp, frukostbröd, nybakat mjukbröd och mjölk, känns väldigt svenskt, och jag gillar det. Smakade förövrigt just ett av bröden som är färdiggräddade, och jag lyckades må jag säga, mums!

Förkylningen har blivit lite bättre och förhoppningsvis så ska jag klara mig från att få en ny sväng när famljen kommer tillbaka till huset, för jag pallar inte att vara sjuk, jag har inte kunnat sjunga på mer än en vecka, det är iinte skoj kan jag säga, haha, har ju dessutom haft noll energi.

Snart bara 6 veckor kvar tills jag får kramas och påsken är här! En hel vecka ledig, en hel vecka med John och en hel vecka att bara göra vad man vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0