Walkin' my baby back home

Här sitter jag i köket och har just ätit och dricker ett glas vin. Dagen har bjudigt på en tur till lekparken där jag träffade två svenska tjejer och sedan en tur till Hurlingham club där Tara och Pea tog en simtur och jag och Rory vandrade runt i den vackra miljön och lekte lite innan det var dags för deras lunch och sedan hem för att sova.

Gick till Cafe Nero och köpte mig en macka, liten kaka och, hör och häpna, en caramelatte (Kaffe). Det händer verkligen inte ofta, men man kan alltid testa något nytt, helt plötsligt kanske man gillar det. Testar mycket nytt just nu känner jag.

Har i alla fall sedan hjälpt till med badning och sedan lagat mat och sitter som sagt ner just nu med ett glas vin. Ska snart börja göra mig iordning för att sedan bege mig ut och träffa en ny tjej i området och se om vi kan hitta någon trevlig pub eller nått, får se vad Clapham har att erbjuda.

Har tagit lite bilder nu på dagen men inte lagt in på datorn, så laddar kanske upp någon bild imorgon.

Ha det gött där hemma i snön och kylan!


Här får ni en liten bild på Rory sen i tisdags då vi var på Music and movement på The latchmere!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0