"Det är som natt på natten och regnet det är blött"

Dagen till ära har bjudit på många skratt, Budy butter på jacka, skor och byxor, härliga kommentarer som
"Oj, vad kallt det blev, beror det kanske på att solen gått ner?"

På tal om hur man gör varmchoklad
"Man steker bara mjölken"

Sen när jag kommit hem så säger Pea något och jag är helt i en annan värld och säger då på svenska
"Det är som natt på natten och regnet det är blött"

Ja, man ska inte alltid ha det lätt, jag lyckades i alla fall göra min chokladmousse, och får se om barnen äter av den imorgon, kan ju alltid hoppas att de gillar den då. Sedan så ska jag även till stan imorgon då vi ska boka biljetter för musikal nästa vecka, riktigt nice ska det bli.


Madde inne på Guess


Jag, Madde och Sanna i Chinatown
(bild lånad av Madde)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0