Rory



Tisdagar är min dag med Rory och idag så har vi gungat, kollat på fåglar, suttit inne och läst och spelat mycket musik. Just före lunch så var han så trött att ögonen bara vek sig och jag var tvungen att hålla honom vaken så han inte somnade innan maten, men söt var han.

Eftermiddagen fick jag vara ledig i ca.4 timmar, tog då en liten promenad och pratade även lite med min fina pojkvän, så denna dag har varit mycket bra i stora hela.

Gårdagen var däremot lite jobbigare då barnen inte riktigt ville sig hela tiden och jag hade huvudvärk, som tur var är den borta idag.


Rory gillar verkligen att klappa med sina händer och hänga med i
'If you're happy and you know it clap your hands..'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0