So it goes

Så har Madde åkt hem till Svealand, vilket känns jättetråkigt, men men, blir Stockholm för mig till sommarn.
Åt i alla fall god middag vid Covent garden igår och åkte sedan till hennes hus och fick väl sådär 3 timmars sömn, sedan till Heathrow och säga adjö, tog sedan tuben + tåg tillbaka för endast 1.40 pund, hur lyckades jag att få det så billigt? det är en bra fråga. Kom sedan tillbaka till huset kring halv åtta och la mig och vilade en stund innan jag skulle ut och röra mig igen.

Mötte upp med Miriam vid Clapham north och åkte till Notting hill och gick på marknaden. Hittade mig en kamera, så nu är jag nöjd! Hittade mig även några underlägg till koppar som jag tyckte var nice.

Kvällen spenderar jag i sängen med datorn i knät och nu börja 'Min bästa väns bröllop' på tv ser jag, trevligt värre. Egentligen borde jag lägga mig rätt snart, men får ta en liten sovmorgon imorgon innan jag ska iväg och möta upp med Julia. Kanske hinner mig en sväng till shoppinggatan här nere först för att kolla om en sak eller två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0