Maj?

Så var det Maj, och jag har inte alls hunnit med, det var ju nyss mars?
Och vad har jag gjort senaste tiden då? Jo, jag har:
  • Varit till Battersea park och agerat 'one big happy family'
  • Spenderat lite tid på Cafe Nero
  • Träffat en tjej som kommer från tyskland och heter Franziska
  • Haft sovmorgon
  • Inhandlat present till pojken och en tröja åt mig själv
  • Umgåts med Nina
  • Grillat hos Nina på valborgs
  • Sett musikalen Hair, och dansat och sjungit på scenen
  • Varit på The Hope
  • Varit på Latchmere och träffat en tjej från Ungern
  • Träffat Louise och gått till South Side (köpcenter), och The Lavender
Jag har säkert gjort mer också, som jag bara inte kommer ihåg helt. Man kan inte komma ihåg allting man gjort.




Kom ihåg det! Ni får bara ha 4 hundar, har ni kanske 5?
Ja, då får den 5:e vänta hemma på sin tur.


Kommentarer
Postat av: ellen

Haha, roliga skyltar! :P

2010-05-04 @ 23:23:46
URL: http://yubaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0