11-08-29

Förkylningen har tagit över min kropp, men börjar iaf bli betydligt bättre än igår.
Dagen har jag hittills spenderat genom att gå till stan och lämna in cykeln på lagning (varit fast på lättaste växeln och inte kunnat växla upp), köpt kurslitteratur samt pratat med banken. Och tacka vet jag deras telefonkö, här behöver man inte sitta och vänta i hundra år, nä, här kan man lägga på och de ringer upp en istället när det är ens tur.

Resten av dagen ska jag spendera genom att hämta cykeln (förhoppningsvis lagad och bra) och sedan bara försöka vila bort min jobbiga förkylning.  Just ja, kanske även skicka iväg ett paket med posten när jag lickas är ute och vandrar.


Bjuder här på en bild från Tönnebro, där vi stannade med bussen påvägen ner förra helgen.
Bilden är väl tagen någon gång där kring 4, halv 5 på morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0