Ingen tur

Varför har jag ingen tur alls?
Vaknar kring halv 6 i morse och vänder mig mot John för att snabbt rycka åt andra sidan, då jag tror att sängen går sönder, för att det känns som att hela rummet tvärt snurrar etc. Men så var icket fallet, så jag försöker igen och samma sak händer(fast denna gången ryckte jag inte åt andra hållet). Ringer sedan sjukrådgivningen för att se om det kan handla om Kristallsjukan, och visst trodde hon att det var det, så om 2 timmar ska jag vara hos Närakuten för att se om man kan göra något åt det, för det är verkligen inte roligt. Man kan lätta säga att hela rummet snurrar i några sekunder och att det känns som att hjärnan åker karusell runt och runt.


Kommentarer
Postat av: ellen

Åh nej!! :( Hoppas det blir bra snart! Jag gillar din nya design förresten! :)



2011-03-03 @ 20:29:55
URL: http://yubaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0