11-11-10

Mycket med skolan just nu och om 2 veckor beger jag mig ut på vfu (verksamhetsförlagd utbildning), ska bli intressant. Blir då att pendla i 3 veckor till Sala, där jag har fått min placering.

Annars då? Jo, livet rullar på. Var igår ute och sprang och sen köpte vi gummiband så man kan träna lite hemma. Måste ju sätta igång nu så man orkar åka hela tjejvasan i februari. Sen måste man väl ta och åka lite skidor, om nu snön bestämmer sig för att komma i vinter. Jag hoppas innerligt att det inte blir en sådan vinter utan snö, som vi hade för några år sedan. Nä, jag längtar efter snön så den får gärna komma snart.


Ni ser ju vara så mysigt det ser ut!
Jag blir iaf sugen på att gå en promenad och fota i vinterland!



Fick ett knäpp i huvudet alldeles nyss. Har jobbat med lite instuderingsfrågor idag och bakat lite, sen gick jag och duschade och är nu ren och glad. Men saken är att jag var hundra på att klockan var ungefär 21.00 och jag tänkte: "Nä, nu går jag och lägger mig i sängen, läser och sedan sover". Jag kollar på klockan och vad är den? Jo, 17.30. Har ju inte ens ätit middag! Känns som att  jag gjort det och att det var för någon timme sedan. Aja, bara ställa sig och göra lite mat och hoppas på att man inte får känslan av att det är mitt på dagen just när man ska lägga sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0