tråkigt blir ibland roligt..

Man sätter sig vid datorn och har som tråkigt. Men då loggar William in på msn och man börjar snacka med honom. Och ja, så här fina samtal kan man då få ha! haha :P

Sara | säger:
brb

COLOMBIA (F) säger:
ko =)

Sara | säger:
Gillar du kossor? :P

COLOMBIA (F) säger:
Hahah, jaa dte gör jag :P

COLOMBIA (F) säger:
Varför inte? :P

Sara | säger:
Haha :P
Du kanske ska skaffa dig en ;P

COLOMBIA (F) säger:
Hahah, ska du sköta den eller?

Sara | säger:
Haha, visst. Om du ger mig pengar för det! ;P

COLOMBIA (F) säger:
haha, nej nej :P du får sköta den utan att jag betalar nånting

Sara | säger:
Haha, fortsätt drömma pojke lilla ;P

COLOMBIA (F) säger:
hahahaha

COLOMBIA (F) säger:
Man kan alltid drömma ;)

COLOMBIA (F) säger:
Söta drömmar :P

Sara | säger:
haha, man kan ju det ;)
Så du brukar drömma söta drömmar om att jag tar hand om en ko som du köpt? :P

COLOMBIA (F) säger:
Hahah, Aa det gör jag ;) :P

COLOMBIA (F) säger:
;) ;) ;)

Sara | säger:
haha..Då får du nog fortsätta att drömma den drömmen ett tag ;P

COLOMBIA (F) säger:
haha aa :P om du tycker drömmen är bra

Sara | säger:
Det beror väl lite på om du tycker att drömmen är bra eller hemsk :P

COLOMBIA (F) säger:
haha, aa, det är faktiskt sant

Sara | säger:
Så är det en hemsk dröm eller inte?
Man blir ju lite nyfiken :P
haha

COLOMBIA (F) säger:
Nej nej, den är alltid bra ;)

COLOMBIA (F) säger:
Inte hemsk på något sätt :P

Sara | säger:
haha, låter bra det ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0