Avklarat

Så var denna dag avklarad. Huvudet värker och jag är förkyld.
Sen visste jag inte att man kunde få så mycket information som innehöll så många konstiga ord att man nästan inte hänger med. Det är ju nästan som ungdomens chatspråk, fast mycket värre. var dock skoj att se lite av ske-krafts verksamhet. Sen så fick jag ju även träffa en grupp pensionärer som skulle lyssna på lite info om skekraft. En snubbe där var väldigt komisk, han flörtade till och med lite. haha. Men han var en väldigt skämtsam man. Det är så trevligt att träffa äldre människor som är trevliga och har humor.

Aja, dagen har varit bra men tröttsam. Alla var mycket snälla på stället och jag kan bara säga tack för att jag fick komma över en dag!

Lev och må

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0