Back on Track

Efter helgen som varit så har jag varit allt annat än pigg.
Fick extra mycket jobb på lördagen och sen en timmes mindre sömn natten till söndagen p.g.a. att sommartiden slog in. Om jag ska gå tillbaka till lördagen så kan jag ju förmedla att att jobbade ensam i ett kök hela dagen, där jag aldrig jobbat förr. Dock så tror jag endå att jag lyckades rätt bra, har inte fått några klagomål i alla fall.

Gårdagen bestog av skola och kör. Var så otroligt nära på att överväga till att skippa första lektionen, men jag steg endå upp och cyklade till skolan. Dock så mådde jag inge bra under dagen p.g.a. förkylning och huvudvärk. Men jag överlevde i alla fall. Sen efter det att jag varit på kören så tog jag och Amanda en sväng till Kåffein och köpte kaka och varm choklad. Mysigt värre.

Nu måste jag fortsätta min lektion.
Lev och må!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0