Dagen i full gång

Steg upp klockan 11.30 efter ett samtal av Miik. Han ville ha sällskap under lunchen, och jag som är så snäll cyklar gärna dit och är lite social. Dock så cyklade jag först till Ica för att köpa bullar som mamma ska bjuda sina arbetskamrater på. så då köpte jag även en till mig och en till Miik. Det kan alltid vara roligt med lite gott fika när man jobbar ensam i ett kök. Var i alla fall på Dammen med Miik i ca. 45 min och förklarade lite för honom vad han ska göra, och sedan satt vi också bara och pratade. Efter det att jag pratat klart med honom cyklade jag upp till Klockar för att ge bullarna till mor, och passade dessutom samtidigt på att fråga Andreas om jag kunde byta helg med honom p.g.a. att jag fyller år den helgen jag egentligen skulle jobba. Så nu har jag två lediga helger till innan jag ska jobba igen, skönt värre!

Nu ska jag fixa lite andra småsaker

lev och må

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0