De säger att man bör tugga riset 25 gånger

image245

Tror alla Skellefteås ungdomar var på Ica. Var nyss där för att köpa mjukbröd och champinjoner till varma mackor som vi planerar att göra ikväll, och det första man ser när man kommer dit att tusen miljoner ungdomar. Varför just en dag som denna va? Jag känner mig så ris som det bara går, och humöret är verkligen inte på topp för att träffa en massa människor. Känner att jag inte orkar vara speciellt social som jag i vanliga fall brukar. Alla har vi våra 'off'-dagar, och min är idag!

Ska i alla fall poppa mig lite popcorn nu och avnjuta en film innan jag lägger mig och sover för natten. Ska ju upp imorgon. Egentligen var det tänkt att man skulle vara på dans i Ske-hamn just nu, men bara för det dumma jobbet så blev det inte av! har bara lust att ringa och säga upp mig här och nu, men jag behöver pengarna.

Aja, dags för mys vid tv:n nu.
Lev livet och ha en trevlig kväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0