Efter stormen kommer lugnet.

image242

Jag kan inte säga annat än att dagen har varit lugn. Den började med att vi såg film på Nordanå med skolan. Filmen som spelades på duken hette Den Nya Människan, och jag måste säga att jag tror det är den bästa filmen vi sett med skolan. En film jag starkt rekomenderar för er som inte har sett den!

Efter filmen hade vi i alla fall 3h 30min hål, och när hålet var slut skulle vi befinna oss på A-torpsskolan och se framträdanden och olika vinnare skulle få priser efter årets Tankens Trädgård. För er som inte vet vad det är, så kan jag sammanfatta det kort genom att säga att det är en dikttävling bland elever i årskurs två på gymnasiet. Boken med olika dikter kommer snart ut, hörde att min dikt tydligen hade kommit med i boken. Det var ju lite småskoj!

Nä, nu ska jag ut i solen!
Lev och må

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0