Film om oss?

image215


Jag njuter så mycket som det bara går. När hade jag sist en sådan här bra helg? Längesen kan jag säga med handen på hjärtat. Jag avundas dom som alltid har dessa helger. Fri att göra vad man vill, utan en mängd planer som förstör allt! Hoppas på att morgondagen blir lika bra!

Sen har jag och Amanda nu kunnat konstatera att filmen Systrar i Jeans i princip handlar om mig, Amanda, Maja och Ellen. Tjejerna i filmen är som systrar, det spelar ingen roll hur långt bort man är från varandra eller hur länge, man är endå lika nära varandra. Sen att karaktärerna även påminner om oss är bara roligare. Känns lite som att någon sätt oss och bestämt att skriva en bok om oss.

Här kan ni se vem av oss som är vem:

Ellen - Carmen
Maja - Bridget
Amanda - Tibby
Jag - Lena

Det är på gränsen till läskigt det här!

Lev och må

Kommentarer
Postat av: Amdy

tack ska du ha =)

2008-04-13 @ 01:23:22
URL: http://amdy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0