Låt helgen sina!

En virrivirrplutt är vad vår lärare är. Han är smått senil, smått irriterande och jaa, allmänt förvirrad. Men jag gissar att det är så lärare ska vara. eller?

Tina nämnde nyligen att Notting Hill ska gå på tv ikväll, så det blir att köpa godis och se de ikväll för min del. Efter det ska jag lägga mig och sova för att sedan stiga upp och jobba imorgon. Ska börja 06.30 och är ensamen till dess att jag slutar (ca. 16.45). Om någon känner att de vill göra mig sällskap under lunchen är det bara att höra av sig. Lunchen varar mellan 12.00 - 13.00.

Ska förbi och prata med den som jobbar där idag för att höra vad allt mest jag ska göra. Jag har bara varit där en gång och då stressade jag hur mycket som hellst för att jag inte visste vad jag skulle göra. Ska satsa på att vara mer förberedd denna gång.

Lev och må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0