Svåra problem?

image206

Vilka problem jag har alltså. Kan ju säga att det inte bör vara så jobbiga, men på något sätt kan jag inte bestämma mig på något av dem. Det ena problemet är ju om jag ska ha fest eller inte, och det andra är angående hårfärgen min. Måste färga om det och undrar då om jag ska satsa på att bara färga utväxten till den färg jag redan har (vänstra bilden), eller om jag ska satsa på lite ljusare brunfärg som på bilden till höger, som förövrigt inte är den finaste man kan skåda (ca.3 år sedan). Kanske inte just den färgen, men åt det hållet i alla fall. Någon som kan hjälpa mig med lite råd om vad ni tycker jag ska satsa på? Kanske har något annat förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0