Svart är ingen färg, det är en nyans

Svar till 'Tips' i det föregående inlägget: Jag har tyvärr lite för tunt hår för att endast ha mitt hår långt, måste lägga in extrahår så att det inte ser fult ut.

Nu håller jag i alla fall på att färga håret, och sedan ska jag bege mig mot Maja och vara med henne en stund. får se vad som händer när jag kommer hem sen, har nämligen sovmorgon till 12.00 imorgon. Skönt värre.

Löpningen gick bra idag, och man känner sig alltid lika duktig efteråt. Får se sen i veckan när jag ska börja springa med Jonas hur det går. Känns som att han ska vara lite snabbare, och bättre kondition än mig, men det lär vi märka.

Lev och må

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0