Tröttheten kommer ikapp

Har hänt lite allt möjligt sen sist jag skrev. Orkar inte berätta allt nu dock. Lägenheten i Luleå var riktigt fin, och det blev mycket shoppande på Ikea, dock inte mest för min del. Jag lyckades få med mig 4 koppar och 3 par skor hem.

Igårkväll kom Tina på besök och vi tjollrade på som vanligt, sedan anlände John och Oliver kring 00.50 kanske. Pratade, tjollrade och hade trevligt. Sedan åkte väl Tina hem kring fyra, halv fem och John och Oliver kring 06.00. Jag tänkte då lägga mig ner för lite sömn, och började tänka Det skulle vara så typiskt att dom skulle ringa från jobbet en sådanhär dag och fråga om man kan jobba förmiddag, bara för att jävlas lixom" Och tror ni inte att chefen ringer typ halvminut senare? Jodå, så sant så säg. Kände mig inte allt för trött just då, men nu känner jag hur tröttheten bara tränger in, och jag längtar tills mina timmar är slut så att jag kan gå hem till min säng och sussa ett tag.

Skönhetssömn behövs!

Kommentarer
Postat av: Siri

Sara, din tok! Du måste lära dig att säga nej :)

2008-08-12 @ 22:51:12
URL: http://dynamene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0