3 februari

Idag så är huvudet väldigt trött och träningsvärken smyger sig fram mer och mer i ryggen. Ska försöka orka mig på att plugga lite spanska ikväll p.g.a. att jag har prov på tisdag och har noll koll på vad vi håller på med ect. Annrs så ska jag nog lägga mig i sängen och se en film och bara njuta av den lediga kvällen innan en ny skolvecka. Är så otroligt less på skolan just nu att jag bara vill hoppa av och ta ledigt fram till höstterminen.



 image140

"As time goes on,
I realize
Just what you mean
To me
And now,
Now that you're near,
Promise your love
That I've waited to share
And dreams
Of our moments together
Color my world with hope of loving you "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0