Broken arrow!

image145

Jag vill dansa!
Tänk vad mycket glädje man kan få av att fara på dans. Jag menar, när man kommer hem så sprudlar man av lycka och man mår bara allmänt bra. Tänk om man alltid fick vara så glad.
Undrar däremot var jag fått mitt dansintresse ifrån, är ju inte så många i min släkt och närvaro som varit så mycket till dansmänniskor!

image146image147


Längtar till imorgon men samtidigt inte. Får tillbaka spanskaprovet som jag vet gick skit, så där blir jag glad om det står ett G utan I framför. På kvällen däremot så blir det att åka till stugan med mor och far. Hade gärna haft någon som kunde följa, men icket det. Jag får sitta där och ha det trevligt med mor och far istället och köra skoter och ev. övningsköra lite bil. Man måste ju börja någon gång tyvärr. Är ju 3 månader kvar tills jag får ta det lilla kortet, men får se när jag orkar mig på att fixa det. Är inte så att jag vill ha det precis, men det känns som ett måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0