I´m with stupid now

Det otroligt jobbiga jobbet. Blir inte att fara till stugan ikväll p.g.a. att pappa måste jobba. Det har kört ihop sig total så han får jobba som en tok den stackarn. Tycker allvarligt talat synd om honom, och sen att han måste åka iväg lite stockholm, sundsvall ect för att jobba ibland är ju också mindre skoj. Men jag får väl vara stolt över att han är så duktig på det han gör, vilket jag inte riktigt förstått vad än. Han är försökt förklara många gånger, men det slutar alltid med att jag sitter som ett frågetecken och säger: "Okej, du jobbar med datorer!" Sen tar det bara stopp, löns inte ens att han försöker igen för det slutar alltid med samma frågetecken hos mig.

image149

Kommentarer
Postat av: Amdy

så..... vill du vara min imorgon kväll?

2008-02-08 @ 18:21:29
URL: http://amdy.blogg.se
Postat av: Amdy

aha, men du kanske far imorgon då. sry ^^ tänkte fel.

2008-02-08 @ 18:22:40
URL: http://amdy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0