Run, but don´t run for your life!

Sitter här på sista lektionen för veckan, och ska sedan dra mig iväg till stan och hämta ut en vinst åt bror min. Sedan blir det nog att gå och se om det finns någon snygg jacka eller tröja på team sporta eller annan sportaffär.

När jag sedan kommer hem så blir det att fara och handla med mor min och slutligen när fader min kommer hem så blir det att åka iväg till stugan. Det vill säga inget skrivande i helgen. Kanske när jag kommer hem på söndag. 

Jag har längtat att fara till stugan, så det känns helt underbart att jag ska dit nu. Det blir att åka skoter, fiska, förhoppningsvis sola, se på tv, laga god man och bara ha det trevligt! Jag ska inte känna stressen i huvudtaget i helgen. Synda bara att ingen kunde följa med, och bror valde att stanna hemma och festa med några kompisar. Själv var jag påväg att överväga att stanna hemma och följa med på festen (fest för lillebror), men så blev det ej. Ska dock försöka övertala Tina att följa med och inte stanna hemma och fira sin lillebror.

Sen så fick jag inte IG på spanskaprovet, vilket var underbart skönt. Kände ju att det inte var det bästa provet jag gjort under mina år jag läst spanska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0