Sleep, don´t sleep!

Underbar helg!
Blev att åka till stugan igår och det var helt underbart. När vi anlände så for vi ut en sväng med skotern och kollade in föret. Fick se älg och diverse djur efter vägen. Sedan på kvällen blev det att se melodifestivalen och Titanic.

Idag har vi haft fullt upp hela dagen, men endå haft det lugnt och skönt. Började med att ta skotern till en sjö och fiska och grilla korv, sedan åkte vi tillbaka till stugan och tog på oss skidorna och åkte i ett väldigt fint spår dem hade kört upp på älven. När vi så kommit tillbaka till stugan så gick jag och pappa ut och övningskörde lite. Gick bra för att vara första gången måste jag säga. Fick testa att starta i uppförsbacke och sådär. =) Känner mig stolt.
Efter det att jag kört så var det dags att fara hem, och direkt vi kom till huset så blev det byggning av snögubbe (Är på ca.6,78 meter nu). (Och ja Tina, tycker att du ska vara stolt över att du varit delaktig i denna underbara snögubbe ;) ) Kom in för kanske 30 minuter sedan, och nu ska jag bara ta det lugnt och ta en skön dusch. Imorgon är det ju skola.

Bilder från helgen får nog komma upp imorgon, då jag orkat lägga in dem.

Kommentarer
Postat av: Amdy

svar; omg, du har rätt, jag kan se din kusin göra exakt sådär. han skulle nog också vara asfräsch i den kostymen.

2008-02-10 @ 23:34:20
URL: http://amdy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0