Yummie..

Majoriteten av denna dag har varit väldigt bra. Trots att jag inte gillar spanska så var det en rolig lektion. Vi fick oss en liten kurs salsa, vilket jag tycker är väldigt skoj. Har bara dansat salsa två gånger förr.

Sen så har vi ju endå på något sätt en riktigt bra lärare i Digitalt skapande. Han brukar kunna vilja gå mitt i lektionen och fika, och idag så for han iväg till ica och kom tillbaka ett tag senare och bjöd på glass. Riktigt schysst av honom måste jag säga.

Och inte nog med det, fredagar brukar betyda gratis fikautdelning i slutet av dagen som vi fick ta del av som lite då och då. Inte många klasser kvar under den tiden som det delas ut, så det är ofta samma personer som får.

Dock så får nog Olle dagens hittills stora tack för glassen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0