15 januari

Oj så trött man kan bli! Först en ganska lugn dag på skolan där jag inte blev så trött, men sen när jag kom och började bygga snögubbe med bröderna, Emil och Emanuel (Dock mest jag och Anton som arbetade på) så blev man väldigt trött. Det tar på krafterna vill jag lova. Får se om det blir mer byggande ikväll, annars får det fortsättas imorgon.
Målet är 5 meter hög! ;)

Nu ska jag lägga mig i sängen och njuta av en film tror jag. Det kan behövas!

image116

Morgondagen blir nog annars rätt lugn, slutar 11.10 och sedan får vi se vad som händer. Hoppas på bra väder så att bygget fortsätter, är skönt att vara naturligt trött efter mycket arbete ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0