16 December

Jag är hes. Man ska värma upp rösten före man sjunger för fullt vill jag lova, annars så säger det stopp efter ett tag, tro mig! Men det är trevligt att sjunga i alla fall, det kan man inte säga emot!

Jag och Tina åt på en nyttig restaurang idag, tror den hette Frasses. Nä, nu ska jag inte sitta här och ljuga, det är onyttig mat där, men man har rätt att vara onyttig ibland tycker jag! Finns ju faktiskt inte bättre hamburgare än där och man lever ju som sagt bara en gång, så man får se till att njuta.

När jag kom hem så satt jag och talade lite på msn med folk och får en förfrågan om ett ämne man kan skriva en låt om, jag svarar då korkad som vanligt: "Du kan ju alltid skriva om mig!" vad tänkte jag med? haha. Sen att han gör det är ju också klass i sig,  sen när jag fick texten så såg ju första versen rätt bra ut och sen kom jag till den andra och ville bara slänga en kruka i huvudet på honom! Ingen kardemummabulle till dig vill jag lov! Varför utsätter jag mig för onda utmaningar? Haha, gissar att livet är sådant! Men du vet, jag bjuder på den! Nästa gång är det du som står där, och ska se till att det är sista dansen också,  och oj vad jag ska skratta!


Olov har fått sig ett nytt utseende idag, bara för att jag har haft så tråkigt! (Jag undrar vem som blir mitt  nästa offer. Någon frivillig måntro?)



Somewhere there's music
How near, how far
Somewhere there's heaven
It's where you are
The darkest night would shine
If you would come to me soon
Until you will, how still my heart
How high the moon



Kommentarer
Postat av: Amdy

med tanke på kardemummabullen så vet jag nog vem låtskrivaren är ;)

2008-01-16 @ 22:49:48
URL: http://amdy.blogg.se
Postat av: sara

Haha, Du ska bara veta vem han drog in i texten den skiten. haha! :P

2008-01-16 @ 23:11:20
URL: http://sara04.blogg.se
Postat av: Wineyard

jag var inte frivillig... jag ä inte bitter...

2008-01-16 @ 23:20:16
Postat av: sara

Näe, inte frivillig, men perfekt bild att göra om! Ta det som en komplimang, inte alltid du kommer i spotlight hos mig inte ;)

2008-01-16 @ 23:45:29
URL: http://sara04.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0