24 januari

Sitter nu på skolan och har webdesign. Håller just nu på med slutarbetet som ska vara klart v.8.
Arbetet går ut på att vi ska göra en sida för t.ex. ett företag, affär ect.

 Såhär ser sidan ut för tillfället.



Hade engelskaprov idag som jag tror gick rätt bra, var inte så svårt som jag trodde, men vi får väl se hur det gick när det ligger i ens händer igen. Brukar ju alltid kunna vara lite slarvfel här och var.

Sen så är det snart helg, vilket betyder inga läxor och ingen skola. Dock så betyder det inte sovmorgon för mig denna helg. Nä, jag jobbar båda dagarna och tjänar lite pengar till kassan, vilket kan behövas efter gårdagens bravader. Jag och min mor satt nämligen inne på nätet och kollade runt på kläder, och mor lurade i mig att shoppa många nya saker till garderoben, så pengar är bara välkomna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0