30 januari

Nu sitter jag här med engelska i skallen och försöker fatta mig på engelska förkortningar. Hatar att prata med dessa barn över nätet, fattar aldrig vad dem säger. Men det får man tåla, man måste ju vara lite artig med dem man bott hos.
Dock brukar jag inte orka prata med dem jämt, så blocken åker på lite då och då. Sorry girls.

Annars har dagen varit rätt lugn och skön. Slutade kring 11.10 och har efter det mest bara vilat p.g.a. extrem trötthet och negativitet. Hatar när man bara känner sig negativ till allt och alla. Jag vill så gärna vara positiv men det går inte, allt jag gör och säger låter så negativ, så jag hoppas att ni kan förlåta mig alla ni som får stå ut med mitt jobbiga humör för tillfället. Men imorgon tar jag nya tag och ska vara positiv hela dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0