7 januari

Hade en mycket trevlig dag igår må jag säga. Morgonen kanske inte var den roligaste men den var rolig när jag väl kom till jobbet. Var väldigt trött som ni kanske förstår, blev nämligen inte mycket sömn i helgen. Tog igen det idag istället.

Men om jag ska skriva lire om morgondagen så såg den väl ut ungefär såhär:

Jobb på 4 timmar, promenad med Amanda och sist men inte minst var jag med ett litet gäng kompisar på kvällen hos Maja.




Denna flicka är helt uuunderbar!
"Friends can not only help us to live better lives, but they can also inspire us."



Idag har jag faktiskt inte någon koll alls på vad jag ska göra. Vaknade ett, så känner mig väl hyffsat pigg, men just nu känns det som att jag kan sova i tid och evigheter.


Sammanfattning av jullovet kan jag väl göra när det nu lickas är sista dagen på lovet!:

Julafton spenderad med familjen
Träffade alla mina kusiner (vilket inte blir allt för ofta)
Träffade folk jag inte träffat på länge
Spenderade nyårs hos Jenny med ett litet gäng, sjöng och hade trevligt.
Såg på bio
Dansade på Rotan
Jobbade
Var på Vinterrocken och såg på Movement och Daniel Lindtröm
Träffade vänner som står mig nära
och mycket, mycket mer.....

Höjdpunkterna på lovet var nog
Julafton (som alltid),
Nyårs
Och denna helg (med denna helg menas: Dans, Vinterrocken, jobb(inte lika roligt dock), lite sönn men mycket skratt och umgänge med nära vänner)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0